top of page
Zoeken
  • sven4holiday

Leuk weekend in Brugge, België

Bijgewerkt op: 30 aug. 2021

Dit weekend ben ik samen met mijn vrouw Linda gezellig naar Brugge geweest. We reden hier vrijdag naar toe en bleven hier twee nachten slapen. Nadat we vrijdag aankwamen, rond vijf uur 's middags, zijn we eerst wat gaan eten. We aten bij een klein, gezellig restaurantje aan het water. Het eten was hier erg lekker en het personeel was erg aardig. We zullen hier zeker nog een keertje komen!


Hierna zijn we nog even op ons gemak door de stad gelopen. We zagen veel mooie winkeltjes en tentjes waar je kunt eten en drinken. Brugge is een erg gezellige stad, met mooie oude gebouwen aan de grachten. We zijn in verschillende winkeltjes geweest, tot het wat donkerder werd. Hierna zijn we lekker wat gaan drinken bij een café. We gingen niet al te laat naar ons hotel, omdat we nog twee lange dagen voor ons hadden. Het was dus beter om even goed uit te rusten deze avond, na onze lange werkweek.


De hotelkamer was prima, de kamer was redelijk groot en we hadden een mooi uitzicht over de stad. Mijn vrouw en ik zullen hier twee nachten verblijven. Binnenkort zal ik een blogpost plaatsen met een update over onze overige twee dagen in de stad Brugge. Morgen zal ik eerst lekker genieten van de stad en onze (kleine) vakantie. Tot nu toe hebben wij het erg naar ons zin.



6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page